Menü Bezárás

Marketing és kommunikáció

Érintkezés szervező és hírkereskedelmi szakműhely

A szimbólumok szimbóluma: a tudás, hírközlés, hírminősítés, hitelesség, a tény-tudás feltárása, a forráshitelesség, a kapcsolatok szervezése, és közvetítése, a képletes (virtuális) és a valóságos emberi és közösségi érintkezések területe a média. A Tudatos Társadalom média-rendszere. A Tudatos Társadalom Mozgalmának van egy kiemelt média-felülete, a CMM TV. És a CMM TV-nek van egy olyan feladata, hogy megjelenítse – többek között más civil megnyilvánulások bemutatása mellett – a Tudatos Társadalom Mozgalom képletes és valóságos szerveződésének eredményeit, és ezekről hírt adjon.

0

2 Comments

  1. Kiss Mária Katalin

    Szinte minden szakműhelynél egyértelmű az elnevezés. Viszont ennél a szakműhelynél nem. A hírkereskedelem és a marketing nem egy és ugyanaz.
    Ezt a szakműhelyt “Marketing és kommunikáció
    Érintkezés szervező és hírkereskedelmi szakműhely”
    névvel illetjük itt a honlapon.
    A megfelelő facebookos oldal nevében nincs benne a marketing. Ez a neve: A Tudatos Társadalom Érintkezés szervező és hírkereskedelmi szakműhelye.
    El kell döntenünk, hogy ez a szakműhely két funkcióval van-e ellátva vagy nem. A “marketing” szó értelmezése segíthet ebben.
    De akár 4 funkcióról is beszélhetünk: marketing, kommunikáció, érintkezésszervezés, hírkereskedelem. Az én értelmezésemben ez mind MÁS – de amúgy funkcionálisan kapcsolódnak. Tisztáznunk kellene ezt a dolgot.

    0
  2. Borza Zoltán

    Kedves Katalin !
    Úgy gondolom sokan vagyunk (mint én is) nem érezzük magunkat illetékesnek ebben a kérdésben. Én abban bízom,ha több embert tudunk csatlakozásra bírni,lesznek olyanok ,akik ezt a témát hivatás szerűen űzik,és ezt fel fogják vállalni.Ezt a felvetésedet időközönként fel kell vetni.

    0

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük